تعریف سیستم مدیریت اطلاعات ، کارکردها، ساختار و ویژگی هاي آن و تفاوت
مطالب به طور عمده در دو بخش الف و ب جمع بندي شده اند.
الف: تاریخچه و معرفی سیستم ها و کارکرد هاي آن ها
مدیر نخستین وبزرگترین تصمیم گیرنده در سازمان است که در تمام فعالیتهاي وي فرایند تصمیم گیري وجود دارد با توجه به
تغییرات سریع وپیچیدگی محیطی که مدیران در آن به فعالیت مشغولند استفاده از سیستم هاي اطلاعاتی مناسب براي مدیران امري حیاتی
است.این تغییرات می توانند بر تصمیم گیري یک مدیر به اشکال گوناگون تاثیر بگذارند:
-1 توسعه فناوري وسیستم هاي ارتباطی باعث بوجود آمدن تعداد راهکارهاي بیشتر می شود.
-2 پیچیدگی وحجم عملیات اتوماسیون و…باعث بوجود آمدن خطا در چندین بخش سازمان شده که هزینه زیادي ناشی از خطاي بوجود
آمده به سازمان تحمیل می شود.
-3 امکان دارد دسترسی به اطلاعات مورد نیاز براي تصمیم گیري مشکل باشد در حالیکه باید به سرعت تصمیم ها گرفته شوند.
-4 افزایش بازارهاي جهانی ، مصرف کنندگی ، مداخله دولت وکاهش ثبات ی، عدم قطعیت در مورد آینده را به دنبال دارند.
مدیران وحمایتهاي کامپیوتري:
امروزه فناوري هاي کامپیوتري به شکل گسترده اي در فعالیتهاي مدیران نفوذ کرده و میتوانند بازه اي از پردازش هاي
مراوده اي تا بررسی و تجزیه وتحلیل و حل مسایل را پوشش دهند وبطور کلی در مهمترین وظیفه یک مدیر یعنی تصمیم گیري به کمک
وي بیایند.
 

تصمیم ,مدیران ,سیستم ,گیري ,سازمان ,اطلاعات ,تصمیم گیري ,بوجود آمدن ,مدیریت اطلاعات ,سیستم مدیریت ,تعریف سیستم ,سیستم مدیریت اطلاعات ,تعریف سیس? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

الان بخر تحویل بگیر مطالب علمی و آموزشی گنجه و گنجینه پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه معمولان ست کفش با لباس هر چی که بخوای خدمات شرکتی پرسش مهر۹۷